Tervetuloa

[1-10] [11-20]
HUOM. tapahtuman ilmoittautumisaikaa on pidennetty. Ilmoittaudu mukaan keväiselle reissullemme viimeistään sunnuntaina 19.3.!
Tervetuloa Maaseudun kehittäjät ry:n syyskokoukseen Amorella -laivalle.
Olet tervetullut keskustelemaan yhteisistä asioista Maaseudun kehittäjät ry:n kevätkokoukseen Helsingistä lähtevälle laivalle torstaina 19.5.2016 klo 12:00 alkaen.
Tervetuloa Maaseudun kehittäjät ry:n syyskokoukseen Amorella -laivalle.
Tervetuloa keskustelemaan yhteisistä asioista ja yhdistyksen tulevaisuusnäkymistä Maaseudun kehittäjät ry:n kevätkokoukseen Helsinkiin torstaina 21.5.2015 klo 17.00.
Tervetuloa keskustelemaan yhteisistä asioistamme ja yhdistyksen tulevaisuusnäkymistä Maaseudun kehittäjät ry:n syyskokoukseen Helsinkiin.
Tervetuloa keskustelemaan yhteisistä asioistamme ja yhdistyksen tulevaisuusnäkymistä Maaseudun kehittäjät ry:n kevätkokoukseen Viking XPRS- laivalle!
Maaseudun kehittäjät ry valitsi syyskokouksessa Helsingissä 5.11.2013 yhdistyksen uudeksi puheenjohtajaksi Pertti Iivanaisen. Maaseudun kehittäjien puheenjohtajana kymmenen vuotta toiminut Erkki Ojala jättää puheenjohtajuuden tyytyväisenä, kun tehtävään saatiin asioihin perehtynyt aktiivinen henkilö.
RSS ATOM