Tervetuloa kevätkokousristeilylle 19.5.2016

16.4.2016

Olet tervetullut keskustelemaan yhteisistä asioista Maaseudun kehittäjät ry:n kevätkokoukseen Helsingistä lähtevälle laivalle torstaina 19.5.2016 klo 12:00 alkaen.

Kokous pidetään Helsingistä 19.5.2016 klo 11:30 lähtevällä Viking Linen XPRS -laivalla.

Kokoonnumme Katajanokan terminaaliin klo 10:30, jossa jaamme matkaliput. Laivan kokoustilassa on meille varattuna salaattibuffet klo 11:15. Viking XPRS -laiva on Tallinnassa klo 14:00 ja lähtee paluumatkalle klo 18:00. Laiva saapuu Helsinkiin klo 20:30. Paluumatkalle on varattu mahdollisuus ruokailuun sekä hytti matkatavaroita ja vaatteita varten.

Matkan hinta on 67 €/hlö, yhdistyksen jäsenille matka on ilmainen. Sitovat ilmoittautumiset sihteerillemme Taina Wirbergille 17.4.2016 mennessä sähköpostilla taina.wirberg@paimio.fi tai puhelimella 0500 868 701.

Mikäli joudut peruuttamaan matkan ilmoittautumisajan jälkeen, veloitamme sinulta matkan hinnan Viking Linen peruutusehtojen mukaisesti. Sairastapauksissa tarvitaan lääkärintodistus.

Kevätkokouskutsu on postitettu jäsenille huhtikuussa.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!