Tervetuloa

[1-10] [11-17]
Kokous pidetään Mäntsälän kunnantalolla, osoitteessa Heikinkuja 4. Osallistua voit myös etänä Teams -kokouksen muodossa. Saadaksesi Teams -osallistumislinkin, ilmoittaudu sihteeri Taina Wirbergille puh. 0500 868 701 tai sähköpostilla taina.wirberg(at)paimio.fi viimeistään 28.5.2020. Tervetuloa mukaan!
Rankan vuoden loppumetreillä on hyvä panostaa omaan jaksamiseen ja terveyteen. Tervetuloa kaikki kynnelle kykenevät syyskokoukseen mukaan viihtymään, nauttimaan, rentoutumaan ja huolehtimaan omasta hyvinvoinnista. Kaikki aktiiviset vaikuttajat ovat myös tervetulleita mukaan yhdistyksen toimintaan, uusille ajatuksille ja vaikuttajille on aina tilaa.
Päiväristeilyllä pääset nauttimaan kokouksen ohessa runsaan joulupöydän antimista. Ilmoittautuminen Taina Wirbergille viimeistään torstaina 8.11.
Lämpimästi tervetuloa yhdistyksen kevätkokoukseen Helsinkiin ravintola Zetoriin.
Helsingissä Agrologien liiton toimistossa os. Mikonkatu 8 A 5 kello 11.30. Lämpimästi tervetuloa!
HUOM. tapahtuman ilmoittautumisaikaa on pidennetty. Ilmoittaudu mukaan keväiselle reissullemme viimeistään sunnuntaina 19.3.!
Tervetuloa Maaseudun kehittäjät ry:n syyskokoukseen Amorella -laivalle.
Olet tervetullut keskustelemaan yhteisistä asioista Maaseudun kehittäjät ry:n kevätkokoukseen Helsingistä lähtevälle laivalle torstaina 19.5.2016 klo 12:00 alkaen.
RSS ATOM