Tervetuloa

[1-10] [11-20]
Kokouksessa käsitellään toisen kerran Maaseudun kehittäjät ry:n liittymistä yhteen Neuvo ry:n kanssa. Osallistua voit etänä teams -sovelluksen kautta. Ilmoita osallistumisestasi Taina Wirbergille taina.wirberg@paimio.fi viimeistään 3.11.2020. Lähetämme sinulle linkin kokoukseen.
TERVETULOA Maaseudun kehittäjät ry:n ylimääräiseen kokoukseen, jossa käsitellään yhdistyksen purku ja samalla yhdistymistä Neuvo ry:n kanssa Aika: Perjantai 25.9.2020 kello 12.00 Paikka: Mäntsälän kunnantalo osoite Heikinkuja 4 tai etänä teams -sovelluksen kautta. Ilmoittaudu Taina Wirbergille taina.wirberg@paimio.fi viimeistään 24.9.2020 mikäli osallistut etänä. Lähetämme sinulle linkin kokoukseen.
Kokous pidetään Mäntsälän kunnantalolla, osoitteessa Heikinkuja 4. Osallistua voit myös etänä Teams -kokouksen muodossa. Saadaksesi Teams -osallistumislinkin, ilmoittaudu sihteeri Taina Wirbergille puh. 0500 868 701 tai sähköpostilla taina.wirberg(at)paimio.fi viimeistään 28.5.2020. Tervetuloa mukaan!
Rankan vuoden loppumetreillä on hyvä panostaa omaan jaksamiseen ja terveyteen. Tervetuloa kaikki kynnelle kykenevät syyskokoukseen mukaan viihtymään, nauttimaan, rentoutumaan ja huolehtimaan omasta hyvinvoinnista. Kaikki aktiiviset vaikuttajat ovat myös tervetulleita mukaan yhdistyksen toimintaan, uusille ajatuksille ja vaikuttajille on aina tilaa.
Päiväristeilyllä pääset nauttimaan kokouksen ohessa runsaan joulupöydän antimista. Ilmoittautuminen Taina Wirbergille viimeistään torstaina 8.11.
Lämpimästi tervetuloa yhdistyksen kevätkokoukseen Helsinkiin ravintola Zetoriin.
Helsingissä Agrologien liiton toimistossa os. Mikonkatu 8 A 5 kello 11.30. Lämpimästi tervetuloa!
RSS ATOM